ערים במצור • כבישי גוש דן היו פקוקים למשך שעתיים

    לבסוף, בשעה האחרונה, התקלה תוקנה והרמזורים שהושבתו - החלו לפעול שוב, אולם הפקקים הכבדים לא נעלמו לחלוטין והם מתמעטים בשעה זו בהדרגה.
    בנצי לייזרוביץ No Comments on ערים במצור • כבישי גוש דן היו פקוקים למשך שעתיים

    אם נסעתם בשעות האחרונות בכבישי גוש דן, בעיקר בתל אביב וברמת גן, בודאי שהייתם צריכים לאזור כוחות נפש גדולים להתמודד עם פקקים בלתי נתפסים • הגורם: קו מתח גבוה שקרס והשבית את מערכת הרמזורים

    עומס תנועה | אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    לבסוף, בשעה האחרונה, התקלה תוקנה והרמזורים שהושבתו - החלו לפעול שוב, אולם הפקקים הכבדים לא נעלמו לחלוטין והם מתמעטים בשעה זו בהדרגה.
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם נסעתם בשעות האחרונות בכבישי גוש דן, בעיקר בתל אביב וברמת גן, בודאי שהייתם צריכים לאזור כוחות נפש גדולים להתמודד עם הפקקים הבלתי נתפסים, שנוצרו כתוצאה מקו מתח גבוה שקרס והשבית את מערכת הרמזורים, דווקא בשעות העומס של כבישי גוש דן.

    בעקבות הקו מתח שקרס, בחברת החשמל עמלו למעלה משעתיים על תיקון התקלה, דבר שהביא להפסקות חשמל רבות באיזורים שונים והופסקה פעילות הרמזורים בכמה אזורים באותן ערים.

    לבסוף, בשעה האחרונה, התקלה תוקנה והרמזורים שהושבתו – החלו לפעול שוב, אולם הפקקים הכבדים לא נעלמו לחלוטין והם מתמעטים בשעה זו בהדרגה.

    מחברת החשמל נמסר כי "בחברה הצליחו להתגבר על התקלה בכמה אזורים, אבל עדיין היא מורגשת באזורים נרחבים בתל אביב ורמת גן – ובין היתר בצפון תל אביב ובמרכז העיר. מוקד התקלה הוא באזור הבורסה ברמת גן, בקו מוביל למרכז תל אביב".

    מהמשטרה נמסר כי "בשל תקלה ברמזורים נוצרו פקקים בדרך נמיר לכיוון דרום כולל הרחובות יצחק שדה והמסגר. כמו כן ישנם עומסי תנועה כבדים בצומת אבא הלל וביאליק ברמת גן. המשטרה מסייעת בצמתים בהכוונת התנועה. הציבור מתבקש להיאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים. יש להימנע מלהגיע לאזור או לנסוע דרך נתיבי איילון. השוטרים פרוסים בשטח ומכווינים את התנועה על מנת לאפשר לציבור הנהגים תנועה חופשית".



    0 תגובות